Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Han

Na dívčích románech jsem vyrostla a právě ony mě přivedly ke čtení. To a příprava na Humbook festival mě přimělo sáhnout po knize 'Všem klukům, které jsem milovala' od Jenny Han. Navíc si vždycky ráda přečtu o předstíraném randění, které skončí skutečným vztahem. Romantika v sobě nezapřu.

Příběh je psán z pohledu hlavní hrdinky Lary Jean, která se snaží vyrovnat s odchodem starší sestry na vysokou školu. Lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem si Laru Jean oblíbila. Chápu, že to neměla lehké, v dětství jí zemřela maminka, ale nevidím důvod k tomu, aby se chvílemi chovala jako malé dítě. I její mladší sestřička byla v mnoha ohledech dospělejší. Navíc, nějak se nemůžu sžít s ufňukanými hrdinkami, což Lara Jean je a přijde mi, že si v tom libuje. Ostatní postavy jsou také prvoplánované- starší rozumná sestra, soused do kterého je/byla zamilovaná, oblíbený kluk, který není tak hrozný, bývalá kamarádka- momentální nepřítel...


Příběh byl svižný a četl se sám i s menšími zádrhely. Děj žádné velké překvapení ani převrat nepřinese. Všem je hned ze začátku jasné, kam příběh směřuje. A snad každý ví, kdo ony dopisy poslal. Jen mě překvapuje, že to nenapadlo i Laru Jean. Já bych onu osobu podezřívala mezi prvními.

I přes všechny výtky jsem si čtení užila a docela se i bavila. Ano, není to nic, co v člověku zanechá zásadní dojem, ale jedná se o příjemné letní čtení určené mladým slečnám, které prožívají první lásky a strasti s nimi spojené. A nejspíš právě kvůli tomu oblíbenému klukovi, ze kterého se vyklubal můj oblíbenec, team Peter, si přečtu i pokračování.


O KNIZE
Název: Všem klukům, které jsem milovala
Série: Všem klukům, které jsem milovala
Autor: Jenny Han
Vydalo: CooBoo v roce 2015
Počet stran: 320

Anotace: 
Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala – na rozloučenou. Lara žádnému klukovi nedala najevo, že se do něj zamilovala. Místo toho mu napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem svým pocitům, které před světem – a hlavně přímo před adresáty – pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.

2 komentáře:

  1. Přednáška Jenny Han se mi moc líbila. Nakonec jsem dokonce přemýšlela i o koupi knížky, ale když jsem viděla na Humbooku tu obrovitánskou frontu, tak jsem názor změnila :D. Až na ni narazím v knihovně, ráda si ji půjčím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Jenny jsem toho moc neviděla, trčela jsem v oné frontě xD, ale ten kousek co jsem stihla, byl fajn. Přišla mi taková pohodová a sympatická a jsem ráda, že si nás to myslí víc :).

      Vymazat

Děkuji za komentář. Moc si toho vážím :).