Lovcův odkaz - Alex Drescher

Lovcův odkaz je první díl ze série Světla v temnotách od českého spisovatele, který si říká Alex Drescher. Vzhledem k tomu, že jsem velká fanynka nadpřirozena, rvaček a drsných hochů, tak jsem nemohla odolat a knihu jsem si koupila. A rozhodně toho nelituji. 

Hned ze začátku nás čeká akce, která nás v různých obdobách provází celou knihou. Samozřejmě se občas objeví i nějaká ta klidná část, ale jen minimálně. Líbí se mi styl a tempo, kterým je to psané. Jen jsem ze začátku měla výhrady k častému střídání pohledů, které mi nedovolovalo se do děje řádně ponořit. Naštěstí jsem si na to po chvíli zvykla a příběh si řádně užila. Dalším kladem byly i odkazy na známé filmy apod. 


Co se postav týče, oblíbila jsem si hlavní postavy- Prokop, Damian, Kosma- jsou sympaťáci, kterým jsem fandila od začátku až do konce. Pan Drescher vytvořil jak skvělé klaďase, tak i přesvědčivé záporáky, kterých je hned několik, a kterým jsem přála nehezké věci. Taky jsem si hodně oblíbila Kyru, u které bych to na začátku rozhodně neřekla. 

No... Knihu bych doporučila všem příznivcům městské fantasy. Pokud máte rádi slušnou mluvu a hodné chlapce, tak bych knihu vynechala :). V každém případě se těším na pokračování- Zrození adepta. 



O KNIZE
Název: Lovcův Odkaz
Série: Světla v temnotách
Autor: Alex Drescher
Vydalo: FANTOM Print v roce 2017
Počet stran: 416

Anotace: 
Evropa zbídačená hospodářskými krizemi, exody biblických rozměrů a válkami vydávanými za humanitární intervence nemá Prokopovi Koutnému co nabídnout. Jestli se ale člověk může na něco spolehnout, je to rodina. Dokonce, i když oficiálně žádnou nemá. Jenomže dědictví po dávno zapomenutém otci není ani náhodou takové, jaké by si přál. Někdo zdědí dům, jiný krabici plnou peněz. Prokop zdědil krev Lovce a otevřel se mu tak svět Prolnutí, místo, kde se střetává svět vědy se světem magie a kde už po staletí zuří válka o moc, proti které je soupeření Unie a Ruskoasijské federace jen neškodným poštuchováním. Pak je tu ještě to největší tajemství jeho otce. Kdo by uvěřil, že si ho vzal do hrobu? A Prokop by to tajemství mohl znát. Štvanice může začít…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář. Moc si toho vážím :).