Přečteno v červenci 2018

Červenec se nesl ve znamení čtení a nakupování knih- a že jich bylo! Musím se přiznat, že tolik knih jsem si snad během jednoho měsíce ještě nekoupila, ale byly slevy a to se muselo využít. Mimochodem, fotky přidám později, nějak nemůžu najít usb k foťáku... 

Začnu s přečtenými knihami, kterých bylo 7. Krásné to číslo. Sama koukám, že jsem jich stihla tolik, ale vzhledem k tomu, že jsem měla dva týdny dovču, tak to chápu. Na druhou stranu, druhý týden dovolené jsem převážně řešila psíka, kterého jsme museli odvézt na operaci- naštěstí se lepší, ale ty tepla tomu moc nepomáhají...

No, ale zpátky ke knížkám. Jako obvykle jsem se vyprdla na psaní článků, a opět si slibuji, že začnu poctivě psát, a tak sepíšu krátké názory v celém článku.

První knihou, kterou jsem v červenci přečetla, byl druhý díl ze série o Stephanii Plumové- Dvakrát řež, jednou měř od Janet Evanovich. Stejně jako první díl se jednalo o oddechové čtení, u kterého se dá krásně vypnout. 

Další v řadě je kniha české sci-fi Areston od Josefa Pecinského. Jedná se o první díl trilogie z budoucnosti, kde jsou zločinci posílání na cestu do vesmíru ve vězení zvaném Areston. Ze začátku jsem byla trošku skeptická, ale příběh mě pohltil. Českým autorům moc nevěřím, ale poslední dobou se mi zdá, že se to lepší a Areston je toho důkazem.

Po scífíčku následovalo cestování časem s prvním dílem trilogie Drahokamy- Rudá jako rubín. Není to tak dávno, kdy jsem v televizi viděla první díl a tak jsem sáhla i po knize. Nebylo to špatné, ale ani nějak úchvatné. Hlavní hrdinka mi chvilkami chováním připadala na dvanáct místo sedmnáct let. Ale na první díl to bylo fajn.

Následovalo další scífíčko- tentokrát Gestapo Mars. Nápad to byl zajímavý, ale zpracování trošku pokulhávalo. Jako jo, byla to jízda a četlo se to rychle, ale něco tomu chybělo. Co však přebývalo, byly vulgarismy- a to to říká člověk, který nejde pro nadávku daleko. 

Pak jsem se vydala do viktoriánské Anglie s knihou Pod maskou lži. Miluji tohle historické období, takže jsem byla spokojená. Dokonce i děj a styl psaní se mi líbil. Správný mix romance a fantasy. Doufám, že Fragment vydá i následující díly. 

A protože to chtělo další český kousek, sáhla jsem po vychvalované knize Muffin a čaj. Líbil se mi styl psaní a i příběh jako takový. Sice jsem moc nechápala, proč mají studenti ve většině případů cizí jména, ale ok. Jen snad to bylo na můj vkus až příliš sladké. Alespoň ten konec. 

A poslední knihou července byl Dvůr trnů a růží. Kdo by tuhle knihu neznal? Já statečně odolávala a teď jsem se do toho pustila. A ano, chápu ten hype, který kolem této trilogie je. 

To by byly ony přečtené knihy a teď mé nové přírůstky. Začalo to slevou v knižním klubu, kde jsem si objednala knihy Černooká, Jedna želva za druhou a Smrtka. 
O pár dní později byla sleva v Dobrovském 30% pro členy klubu- kdo by odolal? No a tady jsem si pořídila Dvůr trnů a růží, Kodex Apokalypsy, Život zn. Hygge a tátovi Loutkáře. 
A poslední sleva byla taktéž u Dobrovského a to díky svátku, který jsem měla. Domů jsem si dovezla zbylé dva díly Dvorů od Massové. Celkově to dělá osm nových knih. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář. Moc si toho vážím :).