Josie a Kolt od Katherine Luka

Několik posledních měsíců bylo v práci i soukromém životě poměrně hektických a tak na čtení a psaní článků nebylo ani pomyšlení. Naštěstí se tohle období uklidnilo a já se vracím do čtecí formy. S tím mi pomohla kniha Josie a Kolt, kterou mi k recenzi poskytla sama autorka.

Josie a Kolt je romantický western o mladé Josie, její sestře Limě s dcerou Ruby a průvodci Koltovi. Abych pravdu řekla, moc jsem nevěděla co čekat, jednalo se o můj první westernový příběh.

Příběh měl několik hlavních protagonistů, ale i tak měla nejvíce prostoru právě Josie. Mladá odvážná zrzka, která si jde za svým cílem. Na tehdejší dobu poměrně pokroková a nezávislá žena. Rychle jsem si jí oblíbila a fandila jí do samotného konce. Jen mi občas připadala taková nevinná a nezkušená, za což jsem jedině ráda.
Kolt byl miláček. Odvážný, chytrý, milý a starající se. Umí to s pistolí a nebojí se práce na baráku. Jo, takový chlapa bych si nechala líbit. 
K Limě jsem si za celý příběh nenašla cestu. Možná to bylo jejím postojem, přestože se chovala na svou dobu. Nevím, prostě jsem jí nedokázala dostatečně politovat.

Příběh je psaný ve třetí osobě, což mi v tomto případě vyhovovalo. Tempo bylo svižné a děj rychle plynul. Naštěstí jsem při čtení nenarazila na drhnoucí místa ani nejasnosti. Co mi trochu vadilo je, že se Josie chovala až příliš feministicky, ale to se dá přehlédnout. Dalším takovým mínusem je, že v celém westernu vystřelí z pistole zhruba čtyřikrát. Přece jen bych si představovala trochu více střílení.

Kolem a kolem se mi příběh líbil. Jednalo se o odpočinkovou knihu, u které je zřejmé co se děvčatům stalo a jak příběh zhruba dopadne. Ačkoliv, autorce neodpustím osud jedné postavy, který mě naštval. Josie a Kolt si vysloužili tři knížečky a já se těším co dalšího si od autorky přečtu. 



O KNIZE
Název: Josie a Kolt
Autor: Katherine Luka
Vydalo nakladatelství e-knih KKnihy v roce 2018
Počet stran: 215
Anotace: Dvě ženy, malé dítě a široká prérie.
Co je vyhnalo až sem?
To je otázka, kterou si klade i průvodce karavan McDowel. Setkají se v zaprášeném městečku na západě a jejich cesty se na čas spojí.
Do ryze obchodního ujednání se však zapletou hluboké emoce, a láska všechno jenom zkomplikuje.  Navíc temná minulost kráčí těm dvěma za patami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář. Moc si toho vážím :).