Knižní výzva 2018


Už týden se plahočím rokem 2018 a teprve teď jsem si našla chvilku, abych napsala článek o Knižní výzvě 2018.


Krom své soukromé výzvy na goodreads jsem se rozhodla, že se zapojím i do výzvy, kterou pořádá Ells. Po dlouhém přemýšlení a zvažování jsem se rozhodla pro 50 knih, které bych letos chtěla přečíst. Sice si moc nevěřím, ale za zkoušku to stojí a snad to zvládnu :).

Seznam knih:

  1. Faja od Petry Stehlíkové
  2. Hledá se Romeo od Alexandry Potter
  3. Podfuk od Janet Evanovich
  4. Paměti lovce monster: Grunge od Johna Ringa a Larryho Correia
  5. Sexy Farmář od Alice Clayton
  6. Dlouhá trnitá cesta z pekla od Marilyna Mansona
  7. Bohyně osudu ze salonu d'Amour od Anny Jansson
  8. Půlnoční výprodej od Seanany McGuire
  9. Tvář vody od Guillerma del Tora
  10. Dívka jménem Sus od Jonas T. Bengtsson
  11. Pojízdný krámek snů od Jenny Colgan
  12. Mé jméno je nikdo od Kristen Orlando
  13. Lovci Monster: Legie od Larryho Correia
  14. Lovci Monster: Nemesis od Larryho Correia
  15. Josie a Kolt od Katherine Luka
  16. Mechanický anděl od Cassandry Clare
  17. Prohnilé město od Leigh Bardugo
  18. Podělaným navrch od Becky Albertalli
  19. 21 Úderů od Františka Kotlety
  20. Čarodějka od Martina Čápa
  21. Stačí jen chtít od Joelle Charbonneau
  22. Dej mi své jméno od Andrého Acimana
  23. Dvakrát řež, jednou měř od Janet Evanovich
  24. Areston od Josefa Pecinovského
  25. Rudá jako rubín od Kerstin Gier
  26. Gestapo Mars od Victora Gischlera
  27. Pod maskou lží od 
  28. Muffin a čaj od Thea Addaira


2 komentáře:

  1. Myslím, že to určitě zvládneš :) já čtu poslední dobou jen samé prezentace a knihy do školy, tak doufám, že až bude trochu volno, tak si nějakou tu hezkou knihu přečtu, protože čtu moc ráda :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já ti nevím :D. Minulý rok jsem měla problém přečíst i 30 knih, ale je fakt, že jsem začala až v druhé půlce roku.
      Tak ať se ti podaří nějakou pěknou přečíst. Věřím, že to bude příjemná změna po těch prezentacích :).

      Vymazat

Děkuji za komentář. Moc si toho vážím :).